יום רביעי, 25 באפריל 2012

צריכת מולטי אומגה 3 מז.מרווה חשובה לבריאות


צריכת מולטי אומגה 3 מז.מרווה חשובה לבריאות, על כך מסכימות גם הרפואה הקונבנציונאלית וגם הרפואה המשלימה. צריכת אומגה 3 מטיבה עם המוח והלב, יכולה לעזור להילחם במחלות זיהומיות ולמנוע סרטן.


בריאות לעיתים מושפעת מטרנדים. נדיר מאד שגורם בריאותי גם מצדיק את המוניטין שיצא לו. מולטי אומגה 3 מצמחי מרפא כגון ז.מרווה.בהחלט ראויה לכל השבחים שלהם זכתה. מה שמרתק במיוחד בכל הקשור לחומצת אומגה 3 הוא שגם הרפואה הקונבנציונאלית וגםרפואה משלימה מסכימות על ההשפעה המטיבה שיש לה על הבריאות. אם אתם מכירים את תחום הרפואה המשלימה והטבעית, אתם ודאי יודעים שהסכמה כזו בין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה המשלימה אינה עניין שבשגרה.

נראה שהעדויות בנוגע למרכיב אומגה 3 הנמצא ז.מרווה ובצמחי מרפא דלעת,פשתן,זית,נר הלילה,רגלת הגינה כל כך מרשימות שאפילו אנשי רפואה לעיתים קרובות ממליצים על שילוב אומגה 3 בדיאטה באמצעות מזון או צמחי מרפא. מומחי בריאות רבים וחוקרים שונים מאמינים שחומצת אומגה 3 מכילה חומצות שומניות שחיוניות להשלמת התזונה של ימינו. ליקויים בתזונה אחראים לבעיות כמו מחלות לב, סרטן ובעיות מוחיות. מחקרים מראים שמחלות ובעיות רבות משתפרות לאחר צריכה קבועה של אומגה 3.6.9

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה