יום שני, 7 בינואר 2013

אומגה 3 למה זה כל כך חשוב לנו???


אומגה 3 למה זה כל כך חשוב לנו???


המנגנון דרכו DHA משפיע על בריאות המוח בכך שהוא משמר את גמישות קרומי התא המקבעים את תעלות היונים במקומן. גמישות הקרומים מאפשרת לתעלות היונים לשנות את צורתן. מחקרים מוכיחים את ההשפעה המיטיבה של DHA על מצב הרוח ובמצבי דיכאון עם וללא טיפול תרופתי מקביל.הרשות האירופאית לבטיחות המזון (EFSA) אישרה בהמלצתה את תרומת ה-DHA לפעילות תקינה של המוח, המכיל 27% שומן שמתוכם DHA 60%. אספקה שוטפת של DHA לאורך כל החיים היא בעלת השפעה מיטיבה על הפרעות קשב וריכוז בכל גיל, ועשויה למנוע שחיקה בפעילות של המוח כגון אובדן זיכרון וריכוז, דימנציה ואלצהיימר.טיפול בנשירת שיער.
מחקרים מראים של DHA השפעה מיטיבה על כמות טריגליצרידים והעלאת HDL (הכולסטרול הטוב )
.DHA הוגדר כרכיב חיוני להתפתחות רוב המערכות החשובות בעובר: מוח, מערכת הראייה ומערכת העצבים. נטילת DHA בתקופת הריון והנקה מאפשרת אספקה תקינה שלו לעובר ולתינוק. מחקרים רבים מצביעים על כך שאספקה תקינה של DHA במהלך ההריון משפיעה לטובה על כישורים קוגניטיביים בגיל המבוגר.
DHA מצוי בריכוזים גבוהים בפרקציה הליפידית בזרע הגבר. נטילת DHA מעשירה את איכות הזרע באופן משמעותי ובכך תורמת לפריון.
הפרקציה הליפידית בעין מורכבת ברובה מ-DHA השומר על תפקוד תקין של הרטינה ומגן עליה מפני תהליכי חימצון. DHA מאושר ומומלץ על ידי רשויות הבריאות באירופה כתורם לבניית מערכת הראייה בתינוקות עד גיל שנה.
מחקרים רבים הוכיחו את פעילותו האקטיבית של ה-DHA בשמירה על הרטינה, הרשתית ועל מערכת הראייה בכל גיל. מחקרים נוספים מראים את השפעתו במניעת התנוונות מקולרית של העין (AMD) שהיא הסיבה הראשונה בשכיחותה בגרימת עיוורון בקרב מבוגרים. AXOM3 מעצם היותו מרוכז וטהור. נמכר באירופה כרכיב חיוני במספר רב של מוצרים בתחום בריאות העיניים
מחקרים מראים כי DHA יעיל בהורדת לחץ דם וכן אחראי על ירידה בפעימות הלב (קצב לב). ל-DHA פעילות אנטי דלקתית נוגדת קרישה ומרחיבה כלי דם.
ל-DHA פעילות אנטי דלקתית רבת עוצמה. מחקרים ראשונים מצביעים על קשר אפשרי ושיפור במחלות כמו דלקת פרקים ראומטית, מחלת קרון וקוליטיס. לאחרונה התבססה ההנחה כי מחלות קשות כגון מחלות לב וסרטן עשויות להיווצר כתוצאה מתהליכים דלקתיים מתמשכים AXOM3 זכה בפטנט רשום למניעה וטיפול בסרטן והוא נמצא בשימוש בטיפול נסיוני בילדים חולי סרטן בבתי חולים בברצלונה
http://www.mrphbosem.com/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה